yeeeeeey

Lyssnar på just nu: alors on danse - stromae
Jobbigaste skolämnet: fysse, blööö
Favoritcafé: ebbas
Största som händer vår/sommar: hmm. tror paris vinner den kategorin
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya fläckiga kjol
Längd: hundrasjuttiosex centimeter
Byter gärna garderob med: olivia palermo eller whitney port
Vanligaste färgen på mina kläder: black
Jag doftar: oftast marc jacobs grapefruit
Byxa eller kjol? kjol alla gånger
Så många skor har jag: har ingen aning..
Senast utlästa bok: räcker det om jag älskar dig?
På rasterna i skolan: hänger vi på toan, riktigt fancy.
Mitt rum kan beskrivas som: svartvitt med kläder överallt
Mig själv med tre ord: älskar cheesy listor (där satt den)
Jag ville bli när jag var liten: har velat bli det mesta, men det jag ville bli längst var författare hehe.
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): nada idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0