sjutton

idag fyller jag sjutton. om ett år är jag myndig. sjuukt.
har haft en väldigt bra dag! började med släktkalas och frukost, sen var det en liten paus för att smälta all mat och sen på det igen några timmar senare när girliesarna kom. mange tak för presenterna, sååå fina saker fick jag!
nu ska jag fräscha upp mig en aning inför imorgon, mitt förkylda jag med håriga ben och sletet nagellack ska bortbortbort. imorgon ska jag nämligen, om ni inte visste det (heheh) till PARIIIIIS!! klockan sju rullar bilen från helsingborg till kastrup och jag längtar så in i bomben! om 12 timmar så smäller det, iiiiih.

Kommentarer
Postat av: irma

Grattis Maria! ha det helt jävla underbart i Paris! :D

2010-06-13 @ 13:26:57
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: Anna

Stort Grattis Maria! Ha det nu underbart i drömmarnas stad Paris! :D

2010-06-13 @ 14:05:02
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0