1 2 3 4 5 6 7 8 9 9 9 9


jag har nya skour.
idag har jag varit ledig och tillbringat dagen i malmö och jag har shoppaaat! riktigt, äkta shoppingrus känner jag just nu. har gått omkring på fahlmans i mina äckliga cafévärdinnekläder i flera veckor nu, så att bara ha på mig normala kläder och att sminka mig mer än ett lager mascara kändes härligt (ja, jag vet hur extremt ytlig jag låter nu hehe) och att dessutom handla kläder kändes extra bra! nu längtar jag bara efter att få måla naglarna igen. en vecka kvar!!!!!!!
nu känner jag mig också väl förberedd för italia som min mama mia bokade för någon dag sen. åker den 30de och ska bara steka fläsket och odla hudcancer i två veckor. så schönt så schönt.
nu ska jag äta jordgubbar, toodletoddletoodluuuue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0