true blood

igår hade jag en väldigt spännande dag. körde bil på landet i mer än en timme, helt själv (megasuperduper stolt), spelade golf och släppte igenom en drunk henke larsson i golfbil, fick så mycket näsblod att jag spenderade kvällen på akuten och blev bedövad i hela näsan ända ner till käken. som sagt, spänning i vardagen en helt vanlig söndag.
nu ska lilla sjukskrivna maria ut i trädgården och sola. jag får inte anstränga mig idag så att blodtrycket höjs och mina nybrända blodkärl brister igen, så jag ska bara käka jordgubbar för att återställa min järnhalt efter allt blod jag förlorade (låter superdramatiskt huhuhu) och vila mina kära blodkärl. mmmm känns rätt skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0