lööööö-rdag


judiskt ghetto i padova. en utmärkt plats att träna upp posingförmågan!
jobb hela dagen, och ingenting att göra där typ. vart har allt fikasuget folk tagit vägen frågar jag mig själv... jaja, det kvittar för mig, jag får mina pengar ändå! mina converse glömde jag hemma, så jag fick skutta omkring i mina kängs, det gjorde sådär lite lagom ont efter sex timmar...
ikväll blev det pastapasta med jojjan och ollan. och lite bajzzz sötizz. lyckades spräcka godisförbudet efter tre dagar, riktigt nöjd med mig själv måste jag säga! fast jag förtjänade det faktiskt efter allt slit idag, eller hur?!
imorron blir det också cafévärdinnetime, och efter det så är min resa betald. s-j-u-k-t-n-i-c-e-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0