ciaooo!


köpte en lite liknande blus på zara i svart! hoppas alla antecknar ivrigt!

kom hem från italia i förrgår efter en vecka fylld med pasta&pizza, sightseeing i en kyrka per dag typ, och sittande i bilen flera timmar om dagen.
nu tillbaka till ett nytt år. har inga speciella nyårslöften, till skillnad från förra året då jag hade en hel lista typ, men känner mig rätt nöjd som det är nu.

idag har jag spenderat morgonen och förmiddagen hos ollipolli, och sen åkte jag hem och rensade min garderob och massa byråer. trodde att det skulle bli sååå mycket utrymme nu, men tydligen har jag lite för mycket kläder för det... jaja, duktig tycker jag i alla fall att jag har varit!
nu ska jag försöka dra med mor min till gymmet och bränna bort lite av de där pizzorna.
pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0