sitting beside you in school, while we'd paint i'd make you laugh. mine was never very good, yours looked exactly like the photograph. looks like i'm growing, i'm growing up beside you.


jag har haft bara-ben-premiär i skolan, shortspremiär på golfbanan och ätit pannkakor. jag har varit på jättebra humör och på jättedåligt (extremt dålig förlorare+spela extremt dålig golf=extremt dåligt humör). jag har pluggat, men kanske lite för lite. ähhh det fixar jag imorgon. uppskjutarn här ja.
imorgon ska vi orientera på halland-såsen. (hihihihihihi) det kommer nog inte att gå så bra, jag har varken lärt mig några karttecken eller tränat på min kondiz. ääähh det fixar saj. bara det blir fint väder så att jag kan fixa mina kritvita ben också. skämdes en smula när jag gick runt och bländade folk idag nämligen. förlåt!
arrividerci babys.

Kommentarer
Postat av: emma

åhh, då är du ju nästan hos mig, jag ska hålla utkik efter dig, så om du ser en liten flicka i alltid redo pose så är det jag!säg hej!

2010-04-27 @ 15:12:24
URL: http://jagarbaraemma.blogg.se/
Postat av: maria

jag hittade inte dig idag emmsan! letade och letade men allt jag hittade var kontroller, ingen liten flicka med alltid redo-pose... ifall du såg mig, stor flicka med knallrött ansikte och flåsandes som en flodhäst, så var det jag!

2010-04-27 @ 15:43:01
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: emma

NEEEJ! såg inte dig, fy så tråkigt där stod jag men jag såg ingen flodhäst eller någon maria! :(

2010-04-28 @ 21:16:17
URL: http://jagarbaraemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0