jag har kul.

Humör: trött men annars braaa.
Gjort: skola, pluggat, fått massage, pluggat. wweyyy.
Planer: ska räkna lite andragradsfunktioner, sen ska jag duscha och kolla på tv. exciting huhhh?
Ser på: datorn?
Lyssnar på: hehehehehe. barbie summer hits 2007! vet inte riktigt hur jag hittade den, men just nu spelas sk8r boi, typ hardcore!!!
Läser: bloggzz ofcourse.
Dricker: saft, saft, apelsinsaft.
Äter: har just käkat pasta med köttfärssås, MÄTT
Sämsta: jag orkar inte räkna matte, vill sova
Bästa: jag ska få sova efter att jag har räknat matte
Köpt: inget idag faktiskt
Vill ha: nya skor, ny väska och några nya kjolar och klänningar. en armyjacka och en armyskjorta. prickiga solglasögon som jag såg i hm's nya katalog igår. ska jag fortsätta?
Blogg eller annan kul sajt: facebook.com, KOLLA IN! hoho. tror inte att ni vill ha hela min blogglista och jag kan inte välja en av alla, så sårri djuds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0