haj


idag har jag mest chilledillat. spelat basket på gympan. insett att jag ska ta och ringa min gamla tränare och se om han har plats för en till i laget någon gång i veckan eftersom det är så kul, så kul. slutade tidigare, gick upp och besökte min kära vän livan i elevrådsrummet. chilledillade lite till där med japansk tecknad film (om dom nu har något annat än tecknad film?). fixade finfina grejer till oscarsgaln imorgon serrni! nu har jag varit på födelsedagskalas (tänk det med bebisröst), ätit tårta och försöker nu att plugga. det går. hyfsat.
okej dudes, vet ni vad jag just upptäckte. detta är bara sorgligt. jag har ont i min handled när jag böjer på den efter alla mina makalösa basketskott på le gymnastique. huuuh??
info&layout nästa, yippieyippieyeyyey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0