gladpåsk




idag har jag jobbat, jobbat och jobbat. under mina månader på fahlmans tror jag aldrig att det har varit så knökat med folk som idag. att det var sjukt fint väder gjorde det inte heller roligare att stå i ett mörkt rum och diska precis.. menmen, snabbt gick timmarna i alla fall och jag kan inkassera lite mer parispengar!
efter arbetet stack jag och papi ut till golfbanan för årets första runda nu när dom äntligen har öppnat banorna igen. sänkning säsongens första runda: check! känns rätt najzzz. bådar gott inför framtiden, hoho.
nu ska jag sova, min kropp klarar inte av att hålla sig vaken längre. imorrn blire först golf, sen litta påsklunch och på kvällen kommer sandra ända vägen från finland (egentligen från malmö men det låter inte lika exotiskt)! bra sunday: förhoppningsvis check!
goodnight, goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0