buonasera


idag hade jag två lektioner, ändå var jag hemma först vid fem-tiden på grund av ett väldigt, väldigt långt skolkatalogsmöte. inte najs att sitta fast i en källare på tych när det är sjuklikt fint väder ute, inte najs alls. när jag kom hem åt jag pannkakor och stack sen ut till golfbanan. nu sitter jag och läser bloggar, borde plugga men det känns inte alls lika lockande på något konstigt sätt.
och just det! jag har shoppat idag. dagens höjdpunkt! blev kavajen och ett par svarta kostymbyxor, alltihopa för 250 kronor, vilket fick hon i kassan att plocka upp allt från kassen bara för att se om hon verkligen hade slagit in rätt summa. ganska billigt alltså. extra nöjd är jag eftersom jag har letat efter ett par svarta byxor (har helt plötsligt börjat gilla byxor, vad händer med världen? jeans nästa eller?!). dessa fick jag dessutom för 100 riksdaler, rimligt bra pris måste jag säga.
okej, nu ska jag inte fortsätta babbla om min reashopping, nu väntar anglais.
puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så söt!

2010-04-16 @ 17:24:19
URL: http://rosasotsak.blogg.se/
Postat av: maria

det är du om någon!

2010-04-16 @ 22:09:17
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0