sonia rykiel





kollade just igenom sonia rykiels resortkollektion för vintern, och hur fin är inte den? precis min smak!
fast för en gångs skull är jag inte särskilt sugen på sommarkläder, nu vil jag meratt hösten ska komma så att man kan börja med halsdukar och mössor och sånt :)

har inte varit sugen på att blogga senaste veckan, men nu är jag back on track!
idag har jag inte haft en enda lektion, bara elevplenum. har typ inte haft några lektioner på hela veckan, allt har varit inställt och hade dessutom studiedag igår, så jag kan inte säga att jag känner mig särskilt sliten.. :D
och idag kom min lön, 1143 kronor för två lördagar, känns bra! nu kan jag i alla fall betala av min skuld till mamma för anmälningsavgiften till avoriaz. :) kommer att få jobba så sjukt mycket för att ha råd med skidresan, men det kommer förhoppningsvis att vara värt det! sen ska jag ju till paris nästa sommar också, men då har jag ju hela våren på mig att jobba, så det fixar sig!
ciiaaaoo


Kommentarer
Postat av: irma

åh behöver ni någon mer arbetsstyrka? :D

2009-09-25 @ 18:27:15
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: maria

haha, du kan ju alltid fråga! :D

2009-09-25 @ 18:35:07
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0