onsdag


en sån tröja skulle inte sitta helt fel...

gud så trött jag är! funderar på att gå och lägga mig, jag måste ju vara pigg och utvilad imorron, för då smäller det! recentiorsfest i lund står på schemat, ska bli kuuuul!
idag känns det som om jag har varit väääldigt effektivt, speciellt på lunchen, då lyckades vi hinna med att basta, duscha och fixa oss, sen iväg till pistachia som hade premiär (har typ aldrig sett så mycket folk i en affär) och sen hann vi äta och komma i tid till matten. sjukt bra jobbat!
efter skolan stack jag och olivia och tränade på sats, vi var på friskis på gympan dessutom, så om jag räknar bort allt godis jag har krängt idag så har jag varit mucho duktig! :D
sen stack vi hem till mig och fixade lite på våran labbrapport, så vi är snaaart klara :D
nu ska jag nog besöka min säng, ciiiaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0