h ö s t l o v


okej, ni kan ignorera min pose och min min på bilden, men v a r f ö r är jag inte så brun om mina ben just nu? denna bilden är från sista kvällen i frankrike, ochjag kan ju inte precis säga att jag inte vill ha tillbaka min bränna..
tjaa!
dagen började med frulle på espresso house med tvillingarna larsson redan vid nio, och gissa så skönt det var att börja så tidigt? känns som om jag har hunnit med hur mycket som helst idag :D var runt på stan med lurvis och gretchen, sen stack vi hem till mig, matade mina kusiners kissekatt och efter det har jag strukit, packat, målat naglarna och städat på mitt rum. om jag inte hade älskat att sova så mycket som jag gör hade jag alltid gått upp så här tidigt!
nu ska jag snart iväg på gratis ansiktsrådgivning med eliten, ska bli niiizze.
puussss

Kommentarer
Postat av: sandra

neej gud du får inte sätte sånahär bilder, man vill ju tibax så jävla mycket när man ser på dom<3 :((

2009-11-02 @ 19:21:15
Postat av: maria

eller hur... :(

<3

2009-11-02 @ 21:27:12
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0