+++++++



aaargh! nu har jag äntligen köpt de där skinnshortsen och mamma protesterar och säger att de ser horiga ut, så nu är jag tvungen att lämna tillbaka dom. himla 60-talist som inte fattar det där med mode! hwi@csa¤jfdhjiHAId@! nu ska jag gå klädd i svart hela veckan för att sörja (inte för att jag inte brukar klä mig i svart...)

för att citera edie:"hur gick den där strofen ur den ryska pjäsen som vi läst i litteraturhistorian? 'jag är alltid klädd i svart, för jag sörjer mitt liv' huvudet på spiken, döda ryss"
okej, jag har läst de där böckerna lite för många gånger tydligen, men nu sörjer jag inte mitt liv utan mina shorts! fint perspektiv jag har på livet...
jag återkommer när jag har varit på minnesceremoni och lämnat tillbaka dom till gina.

ps. jag vet inte riktigt vad jag vill ha fram av det här inlägget, men kanske att jag gillar dom där shortsen.
så kan det nog vara. ds.

Kommentarer
Postat av: grete lalalla

mia shhortens är din stor kärlek. du ska behålla dem! "som om jag skulle låta en kvinna som bara klär sig i neutrala färger vara smakråd." har nog också läst dem lite för många gånger....

2009-10-05 @ 21:20:49
Postat av: maria

hahaha, edie är bäääst! men nu är det för sent...

"sedan tog dylan mitt ansikte mellan sina händer och det blev en massa kyssande. långsamma, långa kyssar som gjorde mig andlös och lättsinning, och mammor och modebeslut verkade inte särskilt viktiga längre." jag vill också ha en dylan som kan distrahera mig från min shortssorg!

2009-10-05 @ 21:54:24
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: lalaall gt

jag sörjer med dig. bli inte emo. tappa inte hoppet om ett nytt kärleksplagg och en man i ditt liv... hahha lite random men vafan :D

2009-10-07 @ 17:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0