tjaaaaaaa

sitter med feta hörlurar i öronen för att slippa höra martin spela gitarr med sin nya förstärkare på högsta nivå. sitter en meter från den men pallar inte flytta på mig och pallar inte höra det, så nu har jag spotify på högsta volym istället :D har inget att göra så här kommer en lista tillägnad ellizzzor!

när stal du senast något? brukar sno godis från martin varje påsk... jäkligt busigt.
hur många timmar sov du i natt? sju typ.
vilken film såg du på senast? notting hill.
vilken internetsida besökte du senast? facebook.
vad sa du senast till vem? "kan du sänka lite?" till brüshen.
vem fick du senast sms från och vad stod det? av olle som berättade när vi börjar imorron,eftersom jag har noll koll...
vad gjorde du igår? var i skolan, tränade, gjorde läxor och hade släktkalas för martin som fyllde år. käkade tårta!
vad har du gjort idag? har varit i skolan, fikat på stan och kollat i affärer med mor och farmor, kollat på tv och chilldillat.
vad ska du göra imorgon? öppet hus, träna och sen je ne sais pas.
hur många msn-kontakter har du? ingen aning.. 200?
vilket land besökte du senast? spanien!
hur många snälla känner du? brukar inte räkna, men känner fler snälla än dumma hehe.
godaste ölen? gillar inte öl..
vad såg du senast på tv? glamour med farmor. finns inget sämre program!
vad är det för märke på din dvd-spelare? kommer inte ihåg.
senaste köpet? en rosa halsduk och ett skärp på hm innan idag.
vad har du dåligt samvete för? vet inte, inte för särskilt mycket i alla fall.
vad har du för skor? just nu inga, men innan idag hade jag svarta kängor. är efter två veckor med dom redan trött på att inte kunna ha mina converse utan att frysa tårna av sig..
vad har du för kläder idag? leopardbyxor, grå kavaj, svart linne med spetsdetaljer. nu är det ersatt med en hood dock.
gillar du kaffe? naaaii.
är du vegetarian?
gillar kött för mycket för det.
har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nixpix. känslokall jävel är jag...
hur svarar du i mobilen? hej det är maria eller bara heeeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0