torsdag


superblå himmel, sand mellan tårna och en likadan klänning skulle sitta rätt fint just nu.
bild från stylesightings.


ibland är lärarna rätt bra. typ som när de ställer in lektioner så att man slutar halv elva efter att ha haft femtio minuter lektion där man har kollat på film och snackat. det är så alla lärare borde vara! höhö.
men tyvärr hann jag med ett kasst nationellt prov också, där jag och rebban sög, men det blev i alla fall ett starkt vg, och jag sänker mig inte ifall jag inte har fått en total blackout på c-delen, så jag tror att jag tar och glömmer sugardelen...
nu ska jag skriva ihop lite smarta grejer om samhällsekonomi, ciaooo!

Kommentarer
Postat av: irma

sånna goa lärare ni har!

2009-05-14 @ 18:08:21
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ibland i alla fall! :D

2009-05-14 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0