söndag


mischa barton i snygg skjorta och coola byxor!

idag spelade jag och pappa "två generationer"-tävlingen på vasatorp, och det tog f-e-m timmar och t-j-u-g-o-f-e-m minuter, helt sjukt! (för er som inte spelar golf så brukar det ta max fyra timmar) dessutom var det ju typ trettio grader varmt och helt vindstilla, så jag hade solsting, hjärtklappning och vätskebrist samtidigt, inte najs! vi kom i alla fall på en hyfsad placering, ett halvt slag från att få pris, så det var vi nöjda med. :)
nu sitter jag och käkar godis, har ducshat en kall dusch och ätit kvällsmat, så nu känner jag mig som en människa igen!
ha en bra kväll, puss!

och just det, grattis på mors dag, mamma! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0