baby, i'm a cop, stop, put up your hands and surrender to me!




blev dåliga bilder, men det är ju gavin på dem, så så dåliga kan de inte vara! :D

sista veckan innan sommarlovet, känns helt overkligt att vi slutar grundskolan om bara några dagar, men sååå skönt!

i helgen var jag först i göteborg i lördags. pappa hade fått biljetter till stcc (racing) av sitt jobb, så det kollade vi på först och sen blev det lite shopping, men hann inte riktigt till alla de affärerna jag ville till eftersom de stängde vid fyra på grund av nationaldagen.
igår var jag först på väla för att reklamera mina nya skor, sen delade jag ut reklam och sen stack jag till lund för gavin degraw.
och vad kan jag säga annat än att han var sjukt bra, till och med såna låtar som jag tycker är rätt tråkiga var riktigt bra live. och....jag bytte handsvett med honom! haha :D

idag har vi egentligen friluftsdag, och jag skulle gå långpromenad, men pappa sa till bengt att vi skulle spela golf istället, så jag är ledig eftersom vår bil inte funkar. :D

nu ska jag ner till stan och hämta min cykel, puss!

Kommentarer
Postat av: irma

ÅÅÅÅHHHH alltså lyllo dig säger jag bara! jag vill också!!!

2009-06-08 @ 18:40:26
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: maria

haha :D jag var helt speedad hela kvällen igår :D

2009-06-08 @ 21:17:46
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0