domenica

igår var det födelsedagspartaj hos larssons ute i ingelsträde, mysigt, mysigt! jättegod mat och trevligt sällskap, så tack alla och speciellt liv och grete! :D






något måste man ju ha att göra när man väntar... typ fota sig själv? :D

kom hem vid halv tolv idag, delade ut reklam och för ett tag sen var jag ute och invigde min nya golfbag.
en superförkylning har jag också lyckats få, precis lagom till avslutningen och sommarlovet. jag måste faktiskt gratulera mig själv för min oerhörda förmåga att tajma in precis rätt tillfällen att bli sjuk, till exempel var jag sjuk på julafton och nu på min födelsedag. bra jobbat maria!

imorgon är vi lediga och vid sex blir det avslutningsmiddag i matsalen med alla niorna. jag har problem med vad jag ska ha på mig bara, får fundera under kvällen...

nu ska jag kolla på tv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0