i work all night, i work all day to pay the bills i have to pay...


hur fin kjol? hur fin som helst!
kommer inte riktigt ihåg var jag hittade bilden, men tror att det var här.


... eller nästan så i alla fall. igår började jag jobba halv tio i köket på st annas, när jag slutade där vid halv fyra började jag dela ut reklam, och när jag var färdig med det käkade jag kvällsmat och stack och passade barn till klockan tolv. jag behöver väl knappast berätta att jag var rätt så jättetrött igår kväll?

idag har jag bara jobbat med en sak, lagat mat, och innan dess var jag med liv och grete, först på stan och sen på gröningen. när jag var färdig jobbad stack jag ut och spelade golf. tävligsprogrammen inför golfveckan på klubben hade kommit upp och jag planerar att vara med i några av dem, så nu ska det hårdtränas! :D

nu ska jag kolla på tv, och sen hoppa i sängen, jag börjar vid halv nio imorron....
puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0