puma


den här bilden hittade jag på mammas kamera! jag, fia och emma innan vi skulle på italien-sverige på midsommarafton. nice mössor eller vad?

för ungefär en timme sen kom jag hem från golfbanan och puma open, dagens runda tog över sex timmar, helt  sinnessjukt!
efter tre timmar fick tävlingen avbrytas ett tag eftersom det åskade och ösregnade - jag tror aldrig att jag har varit så blöt. till och med min bh och mina trosor var helt dyngsura! pappa fick köra ut kläder till mig, så att jag skulle slippa att fortsätta spela i blöta kläder.
min mobil drunknade och dog i min bag, så nu har jag ingen mobil. perfekt!
spelet gick väl helt okej, jag kom sjua i c-klassen och fick pris, en keps! jag trodde att jag skulle komma sist eftersom vi spelade på tc:n och det dessutom är min första individuella tävling, så jag blev jätteglad att jag fick pris :D

nu ska jag vila mina fötter, jag kan knappt gå så mycket de svider. att spela i blöta skor i fyra timmar är inte att rekommendera!
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

gratti, och vilka snyggingar höhö :D

2009-07-06 @ 21:29:30
Postat av: maria

tackar! visst är vi :D

2009-07-06 @ 21:37:07
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: emma

Du jag kom just på att om din mobil är sönder så har jag inte ditt nummer, vi måste ju höras om malmö

2009-07-07 @ 19:31:51
Postat av: Fia

extremt snygga :D

2009-07-10 @ 22:26:02
Postat av: maria

absolut! :D

2009-07-10 @ 23:07:08
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0