paraflax




det här paraplyet köpte jag i malmö, det är prickigt med små volanger i kanten :D
och tröjan köpte jag idag, randigt for president!

idag har jag varit nere på stan och fixat saker inför frankrike, typ köpt böcker och handduk och sånt.
sen var jag ute och tränade golf, och snart ska vi ut igen och spela, så får väl hoppas att vädret blir bättre. egentligen
skulle jag passa barn nu, men det blir imorgon istället. passade honom igårkväll, och jag kan ju inte precis säga att det är ett svårt jobb, igår kollade vi på kim possible och katten gustaf, spelade drakguldet och sen skulle han sova så jag satt och läste elle och fick betalt, haha.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0