nu drar jag till st raphaël!

imorron klockan tio stiger planet till st raphaël!
vi mellanlandar i frankfurt, sen flyg till nice och därifrån buss till st raphaël.
värdfamiljen jag ska bo hos bor i grannstaden frejus, men har kollat upp det på google earth, och det är nemas problemas att ta sig till skolan. skola på sommarlovet är kanske inte hel kul, men tre timmar om dagen och sen bara schteka på beachen tycker jag låter klart godkänt, haha.
förbered er på fransk blogg när jag kommer hem! (höhö, skojade bara...)

nu ska jag fixa till mig, tvätta håret, raka mina grobianhåriga ben och packa det sista. ni får ha det så bra de här tre veckorna, så ses vi igen den elfte augusti, då återvänder jag lite blondare, förhoppningsvis inte så lite brunare och betydligt mycket bättre på franska.

för att ni inte ska sakna mig alltför mycket får ni här ett helt kollage med bara mig på bilderna!
jag, egoist? aldrig!
höhöhö

puss på er och au revoir!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får ha det så trevelig trevligt! :D <3

2009-07-23 @ 17:36:08
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: maria

tack anna, det har jag! :D

2009-07-28 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0