vår, spring, printemps, primavera



som ni kanske märker av rubriken längtar jag otroligt mycket efter våren, snälla vår kom nu!
varmare väder, tunnare kläder, sol, första glassen i kiosken vid oss, solglasögon som faktiskt behövs, skolavslutning som närmar sig, tygskor... listan kan göras lång.
i helgen kändes det faktiskt som om våren var på väg, jag var till exempel ute på ranchen och tränade golf med solen i ansiktet, men självklart skulle det ju börja snöa, och nu är gatorna helt vita...

jaja, jag ska inte klaga för mycket, nu har jag ju äntligen sportlov!
som den enda i hela sverige ungefär ska jag faktiskt inte iväg och åka skidor i österrike eller schweiz, tro det eller ej har jag aldrig ens stått på ett par skidor.. så den här veckan blir det att vila ut efter nationella prov och allmän överlastning av skolarbete och sova, sova och vara med kompisar istället. det tycker jag låter rätt bra det med! :D

nu ska jag snart iväg och träna basket, puss!
/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0