tisdagendensjuttondefebruari.


olivia palermo från "the city".

hallåhallå!

den här dagen har bestått av först en gnutta grete+jättejättefint väder, vilket resulterade i två väldigt glada små flickor som efter frukosten genast gav sig ut på promenix i solskenet! efter det stack gt hem och jag klippte mig. sedan cyklade jag vidare till idrottens hus där jag släppte in och tog emot inträde på ligamatchen. när matchen var slut, och hb hade förlorat med fyra poäng, var vi tvungna att städa och sopa alla läktare, diska kaffeautomater och korvkastruller och samla ihop allt skit som folk hade slängt på golvet. kul!
nu är jag en aning trött efter att ha stått upp i typ fyra timmar, så jag ska nog slå mig ner i sängen och checka någon film. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0