dream a little dream...


jag i castiglione (italien) i somras. gud vad jag längtar efter sommaren! fast just nu så regnar det så om vi har tur så är all snö borta imorron!

hade jag haft ännu mer tur hade jag legat på en strand vid medelhavet, upptäckt att tiden hade spolats fram och att vintern och alla nationella prov hade spolats förbi och att jag nu hade sommarlov. jag hade dessutom varit jättebrun, istället för min hudfärg som jag har nu som liknar lik som har varit döda i någon månad, och haft en enorm budget att shoppa nya sommarkläder för.
tyvärr är verkligheten att jag sitter här framför min dator, regnet smattrar mot fönstret, det är typ fyra månader kvar tills det är sommarlov och det är skola imorron klockan åtta...

hmm, jag tror att jag föredrar att stanna i min drömvärld just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0