tjugotredjeaugustitvåtusennio


haha, det finns en sjukt rolig blogg med bilder som den här som tema, men jag kommer inte ihåg vad den heter just nu. gör jag det hojtar jag till!

tjingeling!
idag har jag varit i båstad för att spela tjejligan, en golftävling för tjejer som ni kanske hör på namnet.. vi samlades kvart över sju på golfklubben, så nu är jag rätt trött! men det var kul att spela och jag hoppas att jag kan vara med nästa gång också :)
efter det stack jag ut till väla och handlade min efterlängtade usa-flaggetröja, ett rött läppstift och en ögonskugga.
nu har jag käkat kräftor och pannacotta och tittat på film, och snart väntar sängen efter en håååård dag!
pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer usaflagge tröjan ifrån? söt blogg! kramisar

2009-08-25 @ 19:40:39
Postat av: maria

från bikbok!

tack! :D <3

2009-08-25 @ 20:15:02
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0