Mycket privat

Här sitter jag och tittar ut över havet. Ser fåglarna flaxa högt i de blå och molnen sträva fritt i skyn. Nä. haha skoja. Det är Grete som skriver och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. För jag är en stolt oerfaren bloggerska. Är mer en lyssnare och läsare (tänk ett underbett). Men isället för att titta ut över havet så ser jag en vit vägg och ett halvt skökigt skrivbord framför mig. I skyn (taket) häger en lampan naket mot de vita taket. Nä lite allvar... Vill ni ha en beskrivning om hur Mias skrivbord ser ut? Jaa de vill ni, för de har ni aldrig fått hihi. Okej så här ser det ut. Mias skrivbord är i glas och så står det kärlek på massa olika språk (mia kan massa språk, skånska, engelska, svenska, franska). på min högra sida står två glas, tre tallrikar, nån träsak, mobil, procivitas privata gymnasium papper, andra papper och lite till. på vänstra sidan massa krämer och dylikt, tidningar, en tom kanna, en fjärkontroll, klämmor och massa annat bajs. framför mig hänger en sådan där tavla man hänger saker på. Här hänger Mias betyg, massa betyg, lite fotbolls biljetter, även Mias stora blogg lönespecifikation (på riktigt är det hennes sommarjobb men ska samma).

lalaaala laaaallaa (lite skönsång från mig).

Nä, nu ska jag återvända till verkligheten. Mitt bloggande är klart för denna gången men nästa gång blir det ett detaljerad beskrivning av Mias badrum olalal. hahaha 
snipp snapp snut så var sagan slut. 
 
hälsningar prinsessan Grete


Kommentarer
Postat av: maria

såååå stökigt är det väl inte?

eller kanske...

hö-hö-hö

2009-08-21 @ 20:50:18
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: grete

Nä, men att överdriva har väl aldrig skadat :O.

Visst härmade alla mig (mycket privat) :O hållo

copyright haha :D

2009-08-21 @ 22:09:01
Postat av: maria

du kan väl inte hjälpa att du är bra på att komma på rubriker liksom? men känn pengarna strömma in efter stämningar...

2009-08-21 @ 22:43:14
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0