samedi


bild från frankfurts flygplats som jag hittade. mycket intressant bild måste jag säga!

tjingeling!
idag har jag mest tråkat hela dagen, det har varit så jäkla dåligt väder att man inte har kunnat göra något annat än att sitta framför datorn. jag har typ bara kollat på friidrotts-vm som startade idag, det var det perfekt väder för!
på kvällen var det avskedmiddag med the larssons och the persson på haket för emma som halvt flyttar till båstad. det var god mat och mucho trevligt! och good luck i båstad pemmsi!
nu ska jag göra tv:en sällskap, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack mia, ses snart ju..

2009-08-19 @ 20:30:19
Postat av: Anonym

tack mia, ses snart ju..

2009-08-19 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0