oerhört privat!

Hejsan hoppsan marias trogna läsare, lurven här! eller liv som jag vanligtvis heter ;D höhöh
Har massor att skriva om.... (hööhöh) så efter många svåra och oändliga sekunder av funderande så har jag valt att skriva om min kärlek till lingongrova!
Lingongrova är då som ni förhoppningsvis redan vet en mycket delikat smörgås som passar för alla tillfällen. pålägg av alla dess slag fungerar också på denna underbara skapelse, men om man är en finsmakare så skulle jag starkt rekomendara smör av de finaste slag, skinka i tunna skivor och en härlig färsk gurka som skärs omsorgsfyllt i tunna skivor. Alla detta blir en manifik blandning som smakar ljuvligt....

men nu måste jag genast gå.... får fortsätta nån annan gång...

puss&kram skummbanan :D


Kommentarer
Postat av: maria

lingongrova är gott lurvis.

hehehe

2009-08-21 @ 20:47:33
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0