hejdå sommarlov!



sista sommarlovsdagen idag, och det känns... helt okej men inte super. vill ha varma sommardagar, bara ben och färska jordgubbar ett liiitet tag till. men jaja, det ska ändå bli rätt roligt att börja skolan igen om man räknar bort tidiga mornar, prov och tråkiga lektioner. ny klass, nya vänner och nya lärare ser jag dock fram emot!
idag var jag först ute och sprang, käkade frulle och spelade sedan golf. nu ikväll har jag mest kollat på friidrott, börjat på det mount everest av kläder som ska strykas sedan frankrikeresan och haft lite lätt panik över vad jag ska ha på mig imorgon... blir nog joggingbrallor och munkjacka tror jag! hehe.
nu ska jag checka lite tv och sen ska jag försöka somna i en hyfsad tid.
puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0