extremt privat.

tjingeling pling! fia här. Nu ska jag vara lika bra som grete " prinsessa"och skriva ett litet gästinlägg.
Men jag ska inte  beskriva marias  stökiga skrivbord som grete gjorde, i typ en timme :O
Grete tar allt lång tid på sig, men det kan jag faktiskt förstå. För sånna som grete är allmänt sega.
näääää, bara lite seg, eller? :D
Tänkte berätta lite inside information och det är att  grete är en snigel en seg snigel, liv gillar lingongrova det tycker hon är "jättegott", maria leker  frisör och tycker innerst inne att fjortistjejer är charmiga. speciellt dom med totteband runt vristerna. höhöh :D
Och själv återstår jag "fia", den bästa ut av den bästa. Som bara är allmänt bäst.
Nej tillbaka till verkligeheten. Nu efter den andra skoldagen, plus 30% rea på kladdkaka ska vi ha maaaassage. bara så ni vet försök klå det ni. truudilutt prutt prutt :D haha
ha det, pusss Fia utav den bästa


Kommentarer
Postat av: maria

hur kan du ha listat ut mina kärlek för fjortisar, fiuus?

trodde inte att någon hade märkt det.... :(

2009-08-21 @ 20:49:04
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: fia

du vet, jag vet allt. Och helt ärligt det är ganska tydligt. Dina avunsjuka blickar du ger till dom när man går på stan är ganska svåra att undvika Du älskar det! höhöh :D

2009-08-21 @ 21:35:17
Postat av: Anonym

Mia, Fia råkade bara skriva M istället för F. Det är du som är avunsjuk fia! (sagan om ringen) erkänn? :D haha

2009-08-21 @ 22:11:03
Postat av: gt

Den kommentaren som skickades 22:11:03 är från grete :D haha

2009-08-21 @ 22:12:07
Postat av: maria

självklart är det fia som är avundsjuk! hon försöker bara att skylla på oss oskyldiga som tycker att fjortizzzarna är lite småsöta....

2009-08-21 @ 22:41:31
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/
Postat av: fia

grete & maria för den delen, ni är ute och yrar. glömt att ta era piller? för ni verkar vara lite ur balans. Skulle jag vara avunsjuk liksom, skulle inte trooooo det va? Det är ni! som adore fjortisarna ända ner till tårspetsarna :D höhö

2009-08-22 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0