back to basics


harper's bazaars majnummer med alexa chung på framsidan. i like!

förlåt för dålig bloggning nu under lovet, men är det tjugo grader varmt och sol är i alla fall inte jag så sugen på att sitta inne vid datorn...
idag var det tilbaka till den grå vardagen, skola, läxor, hypertrötthet, inte såå kul. det som är kul är att det bara är två månader kvar av grundskolan, två månader tills jag fyller år och tre månader tills jag åker på språkresa. att det ska klämmas in massor med nationella prov och andra tråkiga saker tycker jag inte att vi ska fokusera på nu! sommaren närmar ju sig!
eftersom jag för en gångs skull är helt läxfri ska nog gå ut i solen med lite tidningar och allmänt njuta av att våren har anlänt!

Kommentarer
Postat av: irma

nemen såå fin framsida! härliga sol!<3

2009-04-14 @ 16:22:39
URL: http://irmash.blogg.se/
Postat av: Emelie Elisabeth

jag säger bara varsågod och snabba dig med att haffa ett ex! :) kram!

2009-04-14 @ 17:50:54
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0