22.08 jag har tråkigt.

Jag är trött och uttråkad just nu.
Jag gillar klämdagar som idag.
Jag äter helst aldrig någonsin kokt korv.
Jag säger ja till för lite, ångrar mig alltid senare.
Jag ger mig sällan in i spontana grejer.
Jag är duktig på att vara självkritisk.
Jag stör mig på att alla i helsingborg ska se och vara exakt likadana.
Jag är vackrast när jag är brun och sommarfresh, alltså när jag är långt, långt ifrån hur jag ser ut just nu.
Jag skrattar åt andras skämt istället för att komma på egna.
Jag har aldrig varit kär på riktigt, mer än på dagis i en kille som räckte fingret åt mig.
Jag är lycklig  när det är sommar och det är fint väder. då är det mesta bra.
Jag trivs inte när jag känner mig utanför.
Jag är dålig på att känna mig nöjd.
Jag är rädd för höjder, råttor och mördarsniglar. får rysningar bara jag tänker på det.
Jag älskar att känna att jag har lyckats med något.
Jag uppskattar när folk kommer ihåg saker man har berättat, hur obetydliga de än är.
Jag tror på ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0