le week-end


idag är det exakt tre veckor tills jag kommer såhär på kastrup på väg till PARIS!!
jag har haft en väldigt bra helg.
i fredags var vi i båstad på modevisning och åååh vad bra det var. efter det åt vi glass och sen gick vi till stjärnorna.
 igår jobbade jag under de timmar det var soligt och slutade i tid med att det blev dimmigt. väldigt bra timing där alltså! det var sjukt stressigt hela dagen, vilket gjorde att det gick jättesnabbt men även att jag fortfarande var trött idag. på kvällen picknickade vi i vikingsbergsparken och sen gick vi ner till stjärnorna igen. det var väldigt mysigt men väldigt fuktigt.
idag har jag tillbringat dagen på vasatorp. lagom till att vi stack hem blev det soligt och varmt, känner att jag har haft otroligt flyt med vädret den här helgen!
nu borde jag göra klart min franska uppsats, men jag tror nog att det kan vänta medans jag äter jordgubbar.
ciao homies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0