haj


idag var det fint väder! blev lika glad (men inte lika röd) som här i st raphael.

idag kom jag hem från skolan kvart över sex efter att ha pluggat non-stop sen vi slutade. inte lovely. känner att jag är i stort behov av sommarlov just nu. jag kan till och med nöja mig med äclkigt kallt väder bara jag slipper dessa ¤%(=£€{E¤ läxor! gaaaaah.
nu ska jag lägga mig i min säng, njuta av att franskauppsatsen blev framflyttad, och kolla på fashion på 2an.
imorgon har vi friluftsdag med friidrott. för mig som har kastat kula varje lektion från sjuan till nian när vi har haft friidrott för att slippa göra annat så tror jag inte att det kommer att gå jättebra precis. hoppas på sol så att jag kan sola istället hehe.
ciao tutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0