work


imorgon ska jag jobba. det var megalänge sen, tyyppp tre veckor sen. är så inte sugen. vill ligga i min säng all day long istället. nu måste jag upp tidigt och fira mamma mia som fyller år och sen måste jag jobba i sex hela timmar. uuuusch.
jag har sommarlov iallafall.
när jag kom hem från golfbanan började jag som ren reflex tänka på vad jag behövde plugga och vad som skulle göras. INGET ALLS var svaret. ååååh sommarlov, sommarlov, härliga sommarlov.
nu ska jag slå in min present som jag shoppade in paris och sen ska jag sova, är ttrröötttt. vaknade halv ett idag, det var år sen jag sov så länge. schönt.
sov så gott
ciaooo
hejdå
byyye

sova var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0