i'm not calling you a liar, just don't lie to me.


idag har jag varit ledig, kändes extremt välbehövligt. låg i solen i trädgården halva dagen, fick typ brännskador på ryggen, stack ner och shoppade på stan, stekte pannkakor och mös i kvällsolen med papi, kollade på fotboll och åt jordgubbar. bästa sommarlovsdagen hemma än så länge nästan. ibland har jag väldiga behov av att vara ensam och jag måste säga att det var otroligt skönt att bara få vara för mig själv idag.
nu ska jag snart sova. vi renoverar golvet på undervåningen och jag har vaknat två dagar i rad nu av att golvet vibrerar när byggarna ska borra upp cementen. och imorgon ska de komma sju. sju. ååååh. behöver sovasovasova.
så därför säger jag godnatt nu.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0