ä n t l i g e n !


imorgon har jag mitt sista prov för den här terminen. åååh så skönt det ska bli. att det är på geometri är en annan femma, men ändå! sista provet!
direkt efter skolan ska jag ta tåget till köpenhamn där jag ska möta upp mamma (eftersom alla andra förutom hon verkar vara panka). vi ska käka på någon mysig restaurang och sen blir det paolo nutini! (!!!!!) missade honom förra gången han var i danmark, för typ fem år sen, så därför är jag så underbart glad att äntligen få se honom (med betoning på se, jag ska se europas snyggaste kille i verkligheten, gaaah). lyssnar på hans förbandskille mads langer nu också och han är braaa. detta kommer bli så braaaa!

imorgon blir bara upptakten på mina golden days:
torsdag
- köpenhamn med klassen, planetariet, tivoli+annattt
fredag - skolavslutning!
lördag - SOMMARLOV, jag fyller sjutton!!
söndag - vi åker till paris!
måndag, tisdag, onsdag, torsdag - paris!!

nu ska jag råplugga lite matte och nöta in lite repliker till vår antika pjäs till imorgon.
seeyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0