szerelmes

dagens låt: electric feel - mgmt
dagens frisyr: knut som vanligt (måste någon gång prova nån annan frisyr)
dagens smink: au naturel
dagens roliga händelse: att jag tränade på gymmet för första gången på evigheter och att jag var grymt nöjd med det
dagens planer: ska förmodligen spela golf
dagens vill ha: brunare hud
dagens saknad: har letat och letat efter mitt svarta linne som verkar ha försvunnit
dagens drog: sol
dagens finaste: att vädret blev bra tillslut
dagens måste: var att duscha efter att jag kom hem från gymmet grrr så äcklig jag var.
dagens dricka: juice och saft
dagens köp: mat
dagens mat: eftersom jag vaknade av värmeslag kl 6 imorse har jag hunnit med att äta en del men godast var glassen jag precis åt nomnomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0