...


ååh, gick just in på scoolsoft och kollade in vårat nya schema och jag säger bara gaaaaaaaaaaaah! hur har dom tänkt att jag ska kunna få min skönhetssömn eller någon fritid överhuvudtaget? bara det att vi har fysik två gånger på fredagen är ju rent sorgligt! åhååååå.
idag har jag gjort n-a-d-a. väldigt skönt. på kvällen spenderades fyra timmar med twinsen, fia och emma på café viva, mucho najso.
nu ska jag sova, imorron väntar jobb, jobb och lite mer jobb. inte särskilt roligt, men som sagt, avoriazzzzzz väntar. oj, tror det var jag som somnade där på slutet...
pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: olivia

jag går in på ss och kan inte på någotvis få fram vårt nya schema? hur kan du se? puuss vaaa. SÄS SÄN

2010-01-09 @ 15:05:53
Postat av: maria

men olivia dåååå... nu vet du i alla fall! och du kommer få stå ut med en FUL maria efter min missade skönhetssömn den här terminen!

pöss på daj bebis

2010-01-09 @ 23:53:55
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0