mediterraneo




kommer inte ihåg vart jag hittade bilderna, vet bara att jag vill strosa runt på liknande gränder just nu, se olivträd längs trottoarerna och njuta av vårvärme och sol. lite medelhav just nu hade inte suttit helt fel. helst en biljett ner just nu med tanke på att man inte skulle komma hem sen dessutom.. som sagt, skulle inte vara helt fel. sova länge, titta in i små butiker på väg till stranden, gå med solglasögon på nosen längs långa stränder med turkost hav.
istället ska jag jobba hela dagen imorgon, ingen rast och vila här inte. men ska man åka till paris så ska man! nu hade jag därför tänkt gå och lägga mig snart för att få min väldigt behövliga skönhetssömn. ciaociao

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket maria, nu blir jag glad!

2010-04-17 @ 14:13:42
URL: http://jagarbaraemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0