äntligen fredag!


fin-fint! här är ett exempel på den perfekta slappa t-shirten, och att hon dessutom har superfin kjol och snygga skor gör att jag bara blir mer avundsjuk!

fredagfredagfredag! äntligen är skolan slut för den här veckan, och dessutom slutade den med att vi fick sluta ett! :D jag är mycket nöjd! speciellt eftersom till och med fysiken gick hyfsat snabbt idag, och det är ovanligt det.
i eftermiddag ska jag bara vila min trötta kropp till matchen ikväll, ska spela med U20-laget för en gångs skull, så jag måste ju vara utvilad, haha. jag hoppas bara att laget vi ska möta inte är basketjättar som kommer och mosar lilla maria...
nu ska jag njuta av ledigheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0