sommarsommarsommar










bilder på min vecka - födelsedagsfirande för fia, läger vid hjelmsjövik, gröningen och sol på stranden. finns det något som är dåligt med sommarlov?
skulle inte tro det.


hallååå, har ni saknat mig? :D kom hem från hjelmsjövik igår där jag har varit och lagat mat till små skitkonfirmander som bara klagar på maten. jaja, vi fick rätt mycket tid över, så det blev en del solande på bryggan..

idag har jag varit på stranden och stekt med emma, fia, liv och grete. tog årets första dopp i havet! (badade i hjelmsjön också) efter det stack jag ut och spelade golf med päronen.
nu ska jag sätta på någon film, puss!

Kommentarer
Postat av: grete

väldigt snäll muppbild på mig där. hahah

annars väälddigt fina bilder :D

puss&kram på dig...

2009-06-28 @ 21:53:36
Postat av: maria

haha, visst är den!

puss på dig med! :D

2009-06-28 @ 22:19:55
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0