valentinesday.



idag var det superfint väder, strålande solsken och klarblå himmel utan ett enda moln inom synhåll, så jag följde med mamma på promenad ner till stan.
det har kommit in jättemycket nytt och fint i affärerna, så det blev mycket provande, men det mesta ska jag fundera vidare på om jag vill ha. köpte i alla fall lite söta underkläder och kjolen ovan på h&m. än så länge är det lite tidigt att använda den, men så fort det blir lite varmare åker den på! så fort jag ser den tänker jag på sommar och sitta ute i trädgården och fika, haha. mönstret påminner om en gammal servis med tekoppar och sånt, tycker jag. :D kostade dessutom bara 98 kronor eftersom jag fick en rabattkupong av mor min. det kallar jag kap!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0