260209


posing, posing!


torsdagar är den bästa dagen i skolan på hela veckan, trots att vi har alla tråkiga ämnen då, vi slutar 13.15, muchomucho skönt!

idag hade vi palla äpplen på gympan och jag lyckades få ett knä i bakhuvudet så att jag typ fick hjärnskakning (okej, inte riktigt, men nästan.. ) och om ett tag är det träning, så jag får se vad jag kan hitta på där. stuka några fingrar eller något? det kan nog fixas. om jag dessutom fortsätter min karriär på träningen i tisdags med att mosas lite på golvet, så kan jag med all säkerhet i alla fall skada mig lite på knäna...
vi får se vad jag kan hitta på!

nu ska jag fortsätta nörda gossip girl. jag kommer in i mina små nördfaser, och just nu är det gossip girl som gäller. :D
puss!

...och grattis på sextonårsdagen anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0