o-o-o-h.


lite sol och bara ben, tack?

jullovet kommer väldigt lägligt. det känns inte som om jag har ett moln med regn över mitt huvud som ior, utan ett stort moln med stress eller något. pulsen i hudraåttio och kan inte somna på kvällarna. det knäppa är att jag inte är stressad utav någon riktig anledning, men ändå känns det som om allt kör på för fullt. som sagt, jullovet kommer väldigt lägligt. lite jul, lite gran, lite julklappar, lite italien och lite nyår+lite läxfrihet kunde inte vara mer efterlängtat.


Kommentarer
Postat av: grete lalaa

mior överallt, haha :)

2009-12-10 @ 21:21:22
URL: http://rosasotsak.blogg.se/
Postat av: maria

hade iget att göra en dag, och nu när jag har börjat nv så har jag ju lärt mig en hel del, så en dag bestämde jag mig för att klona migsjälv i några kopior. måste säga att jag lyckades rätt bra!

haha :D

2009-12-10 @ 22:29:15
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0