yo.


idag har jag varit i skånes hufudstad. mycket fancy. fick med mig två par örhängen, en ring, ett par solisar och en skjorta. fick inte riktigt mitt shoppingbegär stillat, men med tanke på mina ekonomiska begränsningar (låter tjusigare än att jag är pank) så fick det räcka. jag är rättså nöjd i alla fall.
fick åka hem lite tidigare för att kapa håret, så nu är mina slitna hårtoppar ett minne blott!
nu vet jag inte vad jag ska göra, känner mig uttråkad. har ont i huvudet också. stackars mig.
vill att mina vagabond-skor ska komma in, fick lämna tillbaka dom andra eftersom dom typ var helt förstörda framtill efter bara några gånger, och nu väntar jag på att ett nytt par ska anlända till stan. det borde ju inte ta särskilt lång tid för dom att flyga från väla till stan tycker jag.
byyyyyyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0