sunday bloody sunday

vaknade klockan åtta av fågelkvitter och av att solen sken in genom min rullgardin. underbart? nej, inte överhuvudtaget. försökte somna om, men nä, det ville inte fågelj@£[€[{rna.
masade mig upp vid nio, knaprade på några bacon och käkade lite godis, kollade på notting hill samtidigt som jag skickade iväg ett sms till jojjan om hur kasst jag mådde. fick tillbaka en inbjudan till hennes säng, l-o-v-e-l-y.
pancakes+kladdkaka satt rätt fint det. nu sitter jag och knaprar lösgodis, har varit en hård diet idag... kör vidare på knäckebröd och vatten imorgon, nu när jag är inne på rätt spår liksom.
ner tio kilo på två veckor? absolut!
och jag är jättetrött.
nu ska jag äta riktig mat, tjarrrråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0